After several years of enjoying MyPhoneExplorer, once I upgraded to version 1.8.7 (or at least, about that time), my software began to hang ("not responding") after it has begun a sync. This happens in both Contacts and Calendar syncs. I am running it under Windows 7.
I have tried uninstalling and reinstalling both the client software on my laptop, and the Android version of the app on my Samsung S6.
Has anyone else experienced this? Can the experts on this forum give me any suggestions for solving the problem?
Nächstes Thema anzeigen Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Die Webseite kann Cookies verwenden, um Ihre Anmeldeinformationen zu speichern und die Website-Funktionalität für Ihre Verwendung zu optimieren. Weitere Informationen sind auf folgenden Seiten verfügbar Datenschutz und Cookies