Autor |
Nachricht |
iing9808
Anmeldedatum: 06.10.2008
Beiträge: 25
Wohnort: Östersund, Sweden
|
Verfasst am:
Sa Apr 25, 2020 20:37 |
|
Hi!
First of all, many thanks for a great software!
I´ve been using MPE for quite a while now (2008) and there´re two things that started to bother me, quite a while ago.
I have to update the call log almost every time I´d like to check it. If I go back to the call log after just a couple of seconds it´s still there, but if I wait more than a couple of minutes it´s all blank. If I update, all the calls are there.
The next problem I have, and this is a feature I used all the time earlier, is that if I open the dial window, I´m not able to scroll through my last outgoing calls with the down arrow key.
If anyone has a solution for these problems I´d be very grateful, especially the latter one. |
|
|
|
|
|
|
Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme ::
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Deutsche Übersetzung von phpBB.de
| |