dear fj
there is frequent disconnection of mpe on usb connection
mostly when syncing with mpe it immediately disconnects
mpe is not showing the charging bar battery % in right hand Corner
it has to be reconnected every 5 to 10 min or it can run 4/5 hr without disconnection
Zuletzt bearbeitet von suniel am Di Aug 27, 2013 07:05, insgesamt einmal bearbeitet
Seems to be a hardware issue. Do NOT use the USB 3 Port of your PC and try another cable.
_________________ Ich bitte um Verständnis daß ich aufgrund des hohen Aufkommens im Forum und meines zeitlichen Rahmens nichtmehr jeden Thread im Forum persönlich lesen bzw. beantworten kann.
Bitte benutzt auch die Forum-Suche bzw. die FAQ
suniel
Verfasst am:
Di Aug 27, 2013 07:26
now working fine
thanks for text template that u have added in mpe 1.8.5 and other changes
it would be great help if we can select recipient numbers in new message from
call log and option to multi select(like ctrl + select) from call log this functionality will be of great help fj to person using sms in mpe it will cut short few steps of copy paste one number at a time and completing the sms in one window
Good idea, i will add the possibility to send a message from call log when more than one entries are selected
_________________ Ich bitte um Verständnis daß ich aufgrund des hohen Aufkommens im Forum und meines zeitlichen Rahmens nichtmehr jeden Thread im Forum persönlich lesen bzw. beantworten kann.
Nächstes Thema anzeigen Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Die Webseite kann Cookies verwenden, um Ihre Anmeldeinformationen zu speichern und die Website-Funktionalität für Ihre Verwendung zu optimieren. Weitere Informationen sind auf folgenden Seiten verfügbar Datenschutz und Cookies