FJ Software Foren-Übersicht  
 Homepage   •  Suchen   •  FAQ   •  Mitgliederliste   •  Registrieren   •  Login
 Problem Connecting ASUS Tablet Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen
Autor Nachricht
J-Man

BeitragVerfasst am: Di Jul 08, 2014 00:36 Antworten mit ZitatNach oben

I've had good luck connecting my Galaxy Tab 3 using MPE, but I've run into problems trying to do so with my ASUS MeMoPad tablet, running Android 4.3. I tried it first with wi-fi, but it could not connect. Then I tried USB and failed again. I followed the instructions regarding USB debugging and downloading the latest driver, but it wouldn't work. And I'm confused by the instructions to start the device as "Charge Only", because it is not even recognized by Windows when it's in that state.

Any ideas?
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht senden
FJ
Site Admin

BeitragVerfasst am: Fr Jul 18, 2014 23:01 Antworten mit ZitatNach oben

Regarding WiFi: Restart your Router and ensure that MPE client is launched on the tablet.
Regarding USB: Open the devicemanager and check if you see the entry "ADB Interface" in section Android.

And don't forget to read the FAQ carefully: http://www.fjsoft.at/forum/viewtopic.php?t=11454

Bitte benutzt auch die Forum-Suche bzw. die FAQ
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenICQ-Nummer
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen

Gehe zu:   

Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.