FJ Software Foren-Übersicht  
 Homepage   •  Suchen   •  FAQ   •  Mitgliederliste   •  Registrieren   •  Login
 Solved: Connection problem after Thunderbird update to 78 Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen
Autor Nachricht
Bruce A. Johnson



Anmeldedatum: 11.08.2015
Beiträge: 2
Wohnort: Alberta, Canada

BeitragVerfasst am: Do Nov 05, 2020 01:52 Antworten mit ZitatNach oben

After Thunderbird automatically updated to version 78 in Windows 10, MyPhoneExplorer failed to be able to load contacts from Thunderbird. I made sure that the Thunderbird add-on was updated also. I had already updated MyPhoneExplorer to the latest version (1.8.15), before this.

The problem was that MyPhoneExplorer still tried to access the old style Thunderbird address book files (MAB), like it had done before, instead of the new SQL files.

I solved the problem creating a new user in MPE, and deleting the old one. Then recreated all the settings again.

Actually, I moved the MPE user files from
C:\Users\*username*\AppData\Roaming\MyPhoneExplorer
to another location for backup. Then ran MyPhoneExplorer and created new user.

_________________
• Always do right. This will gratify some people and astonish the rest.
• -- Mark Twain
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:      
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen


 Gehe zu:   



Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Deutsche Übersetzung von phpBB.de