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 have to manually start mpe on my phone to connect to compute Nächstes Thema anzeigen
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neuronetv



Anmeldedatum: 21.06.2018
Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: Do Feb 27, 2020 14:29 Antworten mit ZitatNach oben

on my pc I'm running windows 10 with mpe 1.8.9.
On my samsung galaxy s8 I'm running mpe 1.0.70.
In the past when I opened mpe on my pc it would auto connect to my phone but that function has stopped working. Now when I open mpe on my pc I have to manually start mpe on my phone and then it connects. The pc tries to connect to the phone but it won't connect until I manually start mpe on my phone. How can I get auto-connect working again?
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neuronetv



Anmeldedatum: 21.06.2018
Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: So März 01, 2020 22:44 Antworten mit ZitatNach oben

bump

any help on this?
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neuronetv



Anmeldedatum: 21.06.2018
Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: Do März 05, 2020 13:43 Antworten mit ZitatNach oben

bump bump bump

no help at all?
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neuronetv



Anmeldedatum: 21.06.2018
Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: So März 08, 2020 15:18 Antworten mit ZitatNach oben

bump

some help please
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tuska



Anmeldedatum: 02.12.2018
Beiträge: 135

BeitragVerfasst am: So März 08, 2020 16:36 Antworten mit ZitatNach oben

Hi,
I would do the following:

1. Check the settings in MPE Desktop
    Menu "File" - "Settings F2" - "Startup Process" - ☑ Connect automatically at startup
    Then exit and restart MyPhoneExplorer
2. Upgrade from version 1.8.9 to version 1.8.12 (just install over it)
    https://www.fjsoft.at/download.php?id=1
3. Download and installation of version 1.8.12 nightly 06.03.2020 23:12:22 (just install over it)
    https://www.fjsoft.at/files/MyPhoneExplorer_DebugUpdate.exe

I think everything should work again as desired.

If not, then you should specify exactly all the steps that you have carried out and for which it did not work.
Maybe someone else can help you then.

______________________________________________________________________________________________
MPE Version: 1.8.12 nightly 06.03.2020 23:12:22 | MPE Client: 1.0.70 | Connection type: WLAN
Android Version 10 / Samsung Galaxy Note 10+ SM-N975F | Android Version 9.0 / SAMSUNG Galaxy A50 SM-A505FN
Microsoft® Outlook® 2013 (15.0.5197.1000) 32-Bit | Windows 10 Pro (x64) Version 1909 (OS build 18363.693)
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neuronetv



Anmeldedatum: 21.06.2018
Beiträge: 21

BeitragVerfasst am: Sa März 14, 2020 17:48 Antworten mit ZitatNach oben

yes thanks very much tuska, I did what you said and its now working again.
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tuska



Anmeldedatum: 02.12.2018
Beiträge: 135

BeitragVerfasst am: Sa März 14, 2020 18:37 Antworten mit ZitatNach oben

neuronetv hat Folgendes geschrieben:
yes thanks very much tuska, I did what you said and its now working again.

Thank you for your feedback!
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